Termat dhe
kushtet e angazhimit
Kjo Marrëveshje për shërbime të kurseve profesionale,
shërbimeve të rekrutimit dhe shërbime të tjera profesionale (më tej referuar si
“Marrëveshja”) lidhet sot më
datë ________________, ndërmjet palëve
të mëposhtme:
Alprofit shpk, me seli në Tiranë, Rruga e
Elbasanit, Pallati Fratari, Tërshana 2, Shkalla 1, Kati 6, Apartamenti 27,
regjistruar me numër unik M21507061B, datë 07.03.2022 përfaqësuar nga Administratori,
Znj. Julkana Avdi, (më tej referuar si “Ofruesi
i Shërbimit” ose “Kontraktori”).
Dhe
Klienti, përdorues i shërbimeve të ofruara nga Ofruesi
i shërbimit, sipas kushteve dhe termave të publikuara në faqen internetit,
diskutimeve dhe komunikimeve midis palëve,
(më tej referuar si “Klienti”
ose “Përdoruesi”).
PREAMBULA
DUKE QENË SE, Klienti është i interesuar dhe pranon të
marrë nga shërbimet e ofruara nga Ofruesi i Shërbimit, në fushën e kurseve
profesionale, shërbimeve të rekrutimit dhe shërbime të tjera online dhe në
vend; dhe shërbime e aktivitete të tjera të ngjashme.
DHE DUKE QENË SE, ofruesi i Shërbimit i ka të gjitha
aftësitë e nevojshme për dhënien e shërbimit të kërkuar.
PËR KËTO ARSYE, Klienti dhe Ofruesi i Shërbimit bien
dakord të lidhin këtë Kontratë Shërbimi me kushtet si më poshtë vijon:
<!--[if !supportLists]-->1.
<!--[endif]-->SHËRBIMET
<!--[if !supportLists]-->1.1. <!--[endif]-->Me anë të kësaj Marrëveshje, Përdoruesi
kontrakton Kontraktorin për ofrimin e shërbimeve (më poshtë “Shërbimet”) si të listuara më poshtë:
<!--[if !supportLists]-->1.1.1. <!--[endif]-->Shërbime të kurseve profesionale.
<!--[if !supportLists]-->1.1.2. <!--[endif]-->Shërbime të
rekrutimit.
<!--[if !supportLists]-->1.1.3. <!--[endif]--> Shërbime të tjera profesionale
të fushës së taksave, kontabilitetit, regjistrimeve të biznesit dhe shërbime të
tjera të ngjashme.
<!--[if !supportLists]-->1.2. <!--[endif]-->Kontraktori duhet të kryejë
shërbimet në përputhje me specifikimet e vendosura nga Përdoruesi dhe duhet që
në çdo kohë të vëzhgoje dhe të zbatoje ligjet e Republikës së Shqipërisë, të
aplikueshëm për këtë Marrëveshje.
<!--[if !supportLists]-->2.
<!--[endif]-->STANDARTET E PERFORMANCËS
<!--[if !supportLists]-->2.1. <!--[endif]-->Ofruesi i shërbimit bie
dakord që do të ndjekë standardet më të larta profesionale për kryerjen e
shërbimeve të ofruara sipas kësaj Marrëveshje.
<!--[if !supportLists]-->2.2. <!--[endif]-->Ofruesi i Shërbimit bie
dakord të sigurojë shërbimet dhe konsulencë të plotë, të saktë dhe të
përgjithshme mbi shërbimet e rëna dakord në Nenin 1 më lart.
<!--[if !supportLists]-->2.3. <!--[endif]-->Ofruesi i Shërbimit do të
përgatisë dhe mbikëqyrë shërbimet sipas Nenit 1 në përputhje me njoftimet që do
t’i dërgojë Klienti dhe do të mbetet në gatishmëri të tij.
<!--[if !supportLists]-->3.
<!--[endif]-->INFORMACIONI I NEVOJSHËM DHE
MATERIALET
<!--[if !supportLists]-->3.1. <!--[endif]-->Përdoruesi është përgjegjëse
vetëm për dorëzimin e të gjithë informacionit, materialet, të dhënat,
specifikimet dhe dokumentet e nevojshme për përmbushjen e Shërbimeve të rëna
dakord në këtë Marrëveshje, tek Ofruesi i Shërbimit.
<!--[if !supportLists]-->3.2. <!--[endif]-->Përdoruesi kupton dhe bie
dakord që saktësia e informacionit që i jepet Kontraktorit, është vetëm
përgjegjësi e Përdoruesit.
<!--[if !supportLists]-->3.3. <!--[endif]-->Kontraktori nuk është
përgjegjës për prodhimin e projekteve të pasakta nëse të dhënat e paraqitura
nga Përdoruesi janë të pasakta.
<!--[if !supportLists]-->4.
<!--[endif]-->AFATI
<!--[if !supportLists]-->4.1. <!--[endif]-->Kjo Marrëveshje hyn në fuqi
në datën e nënshkrimit nga palët dhe do të mbetet në fuqi deri në ofrimin e
shërbimit të rënë dakord në këtë marrëveshje; ashtu siç është publikuar në
kartelën informative të faqes së internetit.
<!--[if !supportLists]-->4.2. <!--[endif]-->Palët në marrëveshje midis
tyre, në të ardhmen, mund të vendosin që të ndryshojnë afatin e kësaj kontrate.
<!--[if !supportLists]-->4.3. <!--[endif]-->Ofruesi i shërbimit nuk mund
të përfundojë këtë kontratë, pa përfunduar më parë detyrat aktuale të caktuara
nga klienti. Detyrat aktuale do të quhen angazhimet për kryerjen e shërbimeve
administrative të pa përfunduara.
<!--[if !supportLists]-->5.
<!--[endif]-->KONTRAKTORI I PAVARUR
<!--[if !supportLists]-->5.1. <!--[endif]-->Ofruesi i Shërbimit do të
ofrojë shërbimet si një kontraktues i pavarur dhe nuk do të veprojë si një
agjent, punonjës ose ndërmjetës i Përdoruesit.
<!--[if !supportLists]-->5.2. <!--[endif]-->Si një Kontraktor i Pavarur,
Ofruesi i Shërbimit do të jetë vetë përgjegjës për pagimin e të gjitha taksave
të parashikuara nga ligjet e aplikueshme në Republikën e Shqipërisë, mbi
kompensimin e shërbimit të parashikuar në këtë Marrëveshje. Ofruesi i Shërbimit kupton se Përdoruesi nuk
do të mbajë ndonjë shumë për pagimin e tatimeve nga kompensimi Kontraktuesit.
<!--[if !supportLists]-->6.
<!--[endif]-->PAGESA
<!--[if !supportLists]-->6.1. <!--[endif]-->Tarifa për shërbimet e
ofruara nga Ofruesi i shërbimit do të jetë, (a) Tarifa e publikuar në faqen e
internetit të Ofruesit të Shërbimit, në të cilën do të jenë të publikuara edhe
çmimet e ofrimit të shërbimit, ose (b) Komunikime të tjera, në formë të shkruar
midis palëve dhe pjesë e kësaj kontrate.
<!--[if !supportLists]-->6.2. <!--[endif]-->Në raste të veçanta, me
kërkesë të Përdoruesit dhe në marrëveshje mes tyre, palët mund të vendosin
angazhimin e Ofruesit të Shërbimit në projekte dhe detyra që nuk janë
parashikuar në pikën 6.1 më sipër. Në këto raste palët do të përcaktojnë edhe
tarifën e këtyre angazhimeve shtesë.
<!--[if !supportLists]-->6.3. <!--[endif]-->Ofruesi i Shërbimit ka të
drejtë të kërkojë rimbursimin e shpenzimeve të ndryshme të kryera nga ai në
funksion të Shërbimeve të ofruara në emër dhe për llogari të Përdoruesit. Në të
gjitha rastet Ofruesi i Shërbimit do të kërkojë miratimin paraprak të këtyre
shpenzimeve dhe do të paraqesë faturat përkatëse.
<!--[if !supportLists]-->6.4. <!--[endif]-->Fatura për ofrimin e
shërbimeve do të lëshohet përpara ofrimit të shërbimit, pasi Klienti të ketë
rënë dakord në formë elektronike ose të shkruar, për kushtet e shprehura në
këtë marrëveshje.. Fatura do të shoqërohet detyrimisht edhe me shënime shtesë
në rast të shpenzimeve të kryera nga Ofruesi i Shërbimit apo Shërbime të tjera
shtesë.
<!--[if !supportLists]-->7.
<!--[endif]-->KONFLIKTI I INTERESAVE
<!--[if !supportLists]-->7.1. <!--[endif]-->Gjatë periudhës së kësaj
Marrëveshjeje, Ofruesi i Shërbimit nuk do të angazhohet në asnjë aktivitet
biznesi ose veprimtari tjetër, të cilat në mënyrë të drejtpërdrejtë ose të
tërthortë, konkurrojnë me aktivitetet e biznesit të Përdoruesit, pa marrë
pëlqimin paraprak me shkrim të Përdoruesit.
<!--[if !supportLists]-->8.
<!--[endif]-->KONFIDENCIALITETI
<!--[if !supportLists]-->8.1. <!--[endif]-->Kontraktori gjatë periudhës
së ofrimit të Shërbimeve të përmendura në Marrëveshje, mund te këtë akses në
dokumente konfidenciale ose informacion tjetër në pronësi te Përdoruesit.
“Informacione Konfidenciale” përfshijnë te gjitha informacionet ne lidhje me
aktivitetin qe i përkasin Përdoruesit, çdo të dhënë, dokument, diskutim ose
informacion tjetër i zhvilluar nga Kontraktori
tani e mbrapa dhe çdo sekret tjetër pronësie ose tregtar te Përdoruesit,
qofte ky verbal ose grafik, me shkrim ose i lexueshëm me makineri.
<!--[if !supportLists]-->8.2. <!--[endif]-->Kontraktori, është dakord që
të mbajë këtë informacion konfidencial të Përdoruesit ne konfidencë dhe që nuk
do ta shpërhapë atë pa lejen e mëparshme me shkrim të Përdoruesit,
<!--[if !supportLists]-->8.2.1. <!--[endif]-->shpërhapja e këtij
informacioni palëve të treta; ose
<!--[if !supportLists]-->8.2.2. <!--[endif]-->përdorimi i këtij
informacioni konfidencial për ndonjë qëllim të çfarëdoshëm, të ndryshëm nga ai
për zhvillimin e detyrimeve të parashikuara në këtë Marrëveshje.
<!--[if !supportLists]-->8.3. <!--[endif]-->Detyrimi i parashikuar në
këtë dispozitë do të mbetet në fuqi edhe me zgjidhjen ose mbarimin e kësaj
Marrëveshje.
<!--[if !supportLists]-->9.
<!--[endif]-->TË DREJTAT DHE DETYRIMET E
KLIENTIT
Klienti bie dakord që:
<!--[if !supportLists]-->9.1. <!--[endif]-->Të paguajë Ofruesin e
Shërbimeve për shërbimet dhe konsulencën që do të japi, sipas kushteve dhe
formës që është përcaktuar në nenin 6 të kësaj kontrate.
<!--[if !supportLists]-->9.2. <!--[endif]-->Të bashkëpunoje dhe ti
sigurojë Ofruesit të Shërbimit të gjithë informacionin e nevojshëm për
realizimin me sukses të shërbimit.
<!--[if !supportLists]-->9.3. <!--[endif]-->Të rezervojë të drejtën që
t’i kthejë për rishikim raporte apo detyra, në rast se ato nuk janë bërë sipas
kërkesës së tij.
<!--[if !supportLists]-->10.
<!--[endif]-->PËRFUNDIMI I MARRËVESHJES
<!--[if !supportLists]-->10.1. <!--[endif]-->Kjo kontratë mund të mbarojë
dhe Ofruesi i Shërbimit mund ti ndërpresë shërbimet dhe konsulencën e tij për
Klientin ne rrethanat e mëposhtme:
<!--[if !supportLists]-->10.1.1. <!--[endif]-->Ofruesit të Shërbimit i lind
e drejta që të përfundojë këtë kontrate në çdo kohë në rast se Klienti nuk i
përmbush detyrimet e tij, të përcaktuara në këtë kontrate, apo nuk paguan
detyrimet dhe shpenzimet përkatëse.
<!--[if !supportLists]-->11.
<!--[endif]-->DELEGIMI I DETYRIMEVE
<!--[if !supportLists]-->11.1. <!--[endif]-->Kontraktori nuk do të japë
asnjë nga të drejtat e fituara me ketë marrëveshje, as ti delegojë performancën
e ndonjë detyrimi ose detyre të parashikuar, pa miratimin e mëparshëm me shkrim
të Përdoruesit dhe çdo tentative e Kontraktorit të transferoje, japë ose
nënkontraktoje ndonjë te drejtë, detyre ose detyrim të lindur nga kjo
marrëveshje do te jete i pavlefshëm dhe pa efekte.
<!--[if !supportLists]-->11.2. <!--[endif]-->Delegimi i detyrave dhe
ofrimin i shërbimit me punonjës të Ofruesi të Shërbimit nuk do të konsiderohet
si delegim i detyrave. Ofruesi i Shërbimit ka të drejtë që të Kontraktojë apo
Punësojë punonjës për të ofruar shërbimet sipas kësaj Marrëveshje. Në të gjitha
rastet përgjegjësia për kryerjen e detyrave të caktuara mbetet detyrë e
Ofruesit të Shërbimit.
<!--[if !supportLists]-->12.
<!--[endif]-->LIGJI I APLIKUESHEM
<!--[if !supportLists]-->12.1. <!--[endif]-->Kjo marrëveshje do te
interpretohet dhe zbatohet në përputhje me ligjet kombëtare të aplikuara në
territorin e Republikës së Shqipërisë.
<!--[if !supportLists]-->13.
<!--[endif]-->ZGJIDHJA E MOSMARRËVESHJEVE
<!--[if !supportLists]-->13.1. <!--[endif]-->Të gjitha mosmarrëveshjet që
lindin nga kjo Marrëveshje, do te zgjidhen miqësisht mes Palëve.
<!--[if !supportLists]-->13.2. <!--[endif]-->Çdo mosmarrëveshje,
kundërshtim, apo pretendim që mund të linde apo që ka lidhje me këtë kontratë
do te zgjidhet nga Gjykata e Rrethit
Gjyqësor, përkatës.
<!--[if !supportLists]-->14.
<!--[endif]-->NDARJA E KONTRATËS
<!--[if !supportLists]-->14.1. <!--[endif]-->Nëse ndonjë nga dispozitat e
marrëveshjes do të konsiderohet jo ne përputhje me ligjin, i pavlefshëm ose i
pazbatueshëm, sipas legjislacionit aktual ose të ardhshëm, këto dispozita do të
konsiderohet të ndashme dhe kjo marrëveshje do te interpretohet dhe zbatohet,
sikur këto pjese jo ligjore, te pavlefshme ose te pazbatueshme nuk kane qene
pjese e kësaj marrëveshje; dhe, pjesa qe
mbetet e dispozitave te kësaj marrëveshje do të mbeten ne fuqi.
<!--[if !supportLists]-->15.
<!--[endif]-->MARRËVESHJA SI E TËRË,
AMENDIMET
<!--[if !supportLists]-->15.1. <!--[endif]-->Kjo Marrëveshje është
përfundimtare, e plotë dhe ekskluzive për Palët përsa i përket çështjeve të
parashikuara në të, dhe zëvendëson e bashkon të gjitha përfaqësimet,
diskutimet, propozimet, negocimet, kushtet, komunikimet dhe marrëveshjet e
mëparshme ose të tashme, qofshin këto verbale apo me shkrim ndërmjet Palëve në
lidhje me çështjet e parashikuara dhe të gjitha kurset e trajtimit ose
detyrimeve industriale.
<!--[if !supportLists]-->15.2. <!--[endif]-->Asnjë modifikim ose amendim i
kësaj Marrëveshje nuk do te jete efektiv përveç se me nënshkrimin dhe firmosjen
e të dyja palëve.
<!--[if !supportLists]-->16.
<!--[endif]-->TË NDRYSHME
<!--[if !supportLists]-->16.1. <!--[endif]-->Kjo Marrëveshje nuk do të
ndryshohet dhe asnjë kusht apo afat i saj nuk do të ndryshohet pa miratimin e
të dyja palëve.
Shkruani një vlerësim publik